خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین؛

شکایت ستادها شکایت ستادها از یکدیگر در دست بررسی است/اختلاف منطقه طارم سفلی حل و فصل شد 

شکایت ستادها شکایت ستادها از یکدیگر در دست بررسی است/اختلاف منطقه طارم سفلی حل و فصل شد 
رجبی گفت: افرادی که در صیانت و حفاظت صندوق‌ها ماموریت دارند باید تخلفات را به دادستانی معرفی کنند. در خصوص شکایت ستادها از یکدیگر، شکواییه طرح و ثبت شده و همچنین در دست بررسی است. 
کد خبر: ۹۶۱۱۶۹۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰

قزوین_ به گزارش بسیج، حسین رجبی عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین با حضور در میز رسانه اظهار کرد: در انتخابات همیشه مردم ما پای صحنه بودند و در زمان های حساس نسبت به جمهوری اسلامی ایران ادای دین کرده‌اند و قطعاً در این روز نیز حماسه دیگری خلق خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه، مسیر اقتدار سیاسی از همین پای صندوق‌های رای عبور خواهد کرد گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان از دولتی قوی و کارآمد دارد. از صبح امروز در سطح استان هیچگونه پرونده تخلفاتی نداشتیم، البته چهار پرونده از روزهای پیشین در دست بررسی است.

دادستان قزوین با اشاره به یک مورد اختلاف و درگیری اندک در منطقه طارم سفلی گفت: با دخالت همکاران در حوزه امنیت، این اختلاف حل و فصل شد و خوشبختانه دیگر در این منطقه مشکل خاصی نداریم. 

رجبی همچنین با اشاره به فضای مجازی و حوزه رسانه اضافه کرد: دست‌اندرکاران ستاد انتخابات تاکید می‌کنند که هرگونه عکسبرداری از برگه تعرفه رأی تخلف است، بنابراین از شهروندان تقاضا دارم نسبت به اجرای قوانین توجه داشته باشند و به قانون احترام بگذارند. 

وی افزود: مسئولانی که به صورت مستقیم در امر اجرای انتخابات دخالت دارند، حق اعمال سلیقه شخصی در ساعات اداری را ندارند. افرادی که قصد داشتند در خصوص انتخابات فعالیت ستادی داشته باشند از محل کار خود مرخصی گرفتند و به فعالیت خود پرداختند.

این مسئول افزود: برخی افراد از دادستانی و معاونت دادستانی در فضای مجازی تذکر گرفتند. در دور پیش نیز تخطی برخی نهادها به صورت شفاهی اعلام شد اما چون به صورت مستند نبود، به هیچ وجه هیچ مدیری حق ندارد به افراد توصیه کند که به یک کاندید خاص رای بدهند و هر مدیری که نسبت به این تخلف بی‌توجه باشد حتماً توسط دادستانی برای او پرونده رسیدگی تشکیل می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: افرادی که در صیانت و حفاظت صندوق‌ها ماموریت دارند باید تخلفات را به دادستانی معرفی کنند. در خصوص شکایت ستادها از یکدیگر، شکواییه طرح و ثبت شده و همچنین در دست بررسی است. 

دادستان قزوین افزود: خرید و فروش رأی در هر انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس و شورای اسلامی شهر تخلف است و مجازاتی که برای آن در نظر گرفته شده است، بسیار سنگین است تا به این ساعت هیچ گونه گزارشی از این باب به دادستانی ارائه نشده است. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار